Dijous 16 de febrer, SECRETARIA D’UNIVERSITATS I RECERCA

Lloc: Sala de Juntes de l’EADOP
Adreça: Av. Josep Tarradellas, 20-30 2a Planta
Hora: 13.00 hores
Nota: si vols muntar un acte al teu centre de treball, pots contactar amb nosaltres mitjançant el correu electrònic referendum(@)intersindical-csc.cat

http://i1.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2017/02/16f_targeto.png?fit=850%2C425http://i1.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2017/02/16f_targeto.png?resize=300%2C150@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,administracions públiquesúbliques,assemblea,jomhiapunto,laboral,referèndum,repúblicaDijous 16 de febrer, SECRETARIA D'UNIVERSITATS I RECERCA Lloc: Sala d'actes de la Secretaria d'Universitats i Recerca Via Laietana, 2. Barcelona 08003 Hora: 13.00 hores Divendres 17 de febrer - Entitat Autònoma del Diari Oficial i Publicacions Lloc: Sala de Juntes de l'EADOP Adreça: Av. Josep Tarradellas, 20-30 2a Planta Hora: 13.00 hores Nota: si vols muntar...SOM el sindicat independentista i de classe