El proper 18 de febrer a les 16h, a Plaça Urquinaona tindrà lloc l’acte més important de la campanya: la gran manifestació en favor de l’acollida de persones refugiades i migrants.

Hem de sortir massivament al carrer per a demostrar a les institucions que som moltes les persones disposades a acollir. Aquesta és la clau perquè ens escoltin!

#VolemAcollir refugiats i refugiades, i totes aquelles persones que s’han vist obligades a fugir forçosament de casa seva, jugant-se la vida al Mar Mediterrani o en altres rutes. Volem acollir els que han d’arribar i els que ja són aquí.

Per això, el 18 de febrer hem de ser-hi totes i tots. Us animem a confirmar la vostra assistència a l’esdeveniment de Facebook i a convidar a la manifestació a tots els vostres contactes.

El 18 de febrer omplirem els carrers de Barcelona per cridar ben fort #VolemAcollir! Hem de ser-hi tots! Hem de ser-hi ara!

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilització#volemacollir,acció social,manifestació,mobilització,refugiats,solidaritatDes de fa un parell de mesos la Intersindical-CSC s’ha sumat a la campanya Casa nostra, casa vostra, en favor de l’acollida de persones refugiades. El proper 18 de febrer a les 16h, a Plaça Urquinaona tindrà lloc l’acte més important de la campanya: la gran manifestació en favor de...SOM el sindicat independentista i de classe