Joxe Elorrieta, exsecretari general del sindicat basc ELA, presenta el seu nou llibre a Barcelona amb participació de la Intersindical-CSC

Icaria Editorial -en col·laboració amb el Col·lectiu Ronda, la fundació Manu Robles-Arangiz Institua (del sindicat majoritari basc ELA) i la Intersindical-CSC– organitza un debat sota el títol “Classe, nacions sense estat i noves aliances” amb motiu de la presentació del llibre “Una mirada sindical a contracorriente” de Joxe Elorrieta, exsecretari general d’ELA.

L’acte comptarà amb la participació de l’autor del llibre Joxe Elorrieta, en David Fernàndez periodista i exdiputat del Parlament de Catalunya i na Isabel Pallarès exsecretària general de la Intersindical-CSC

L’acte tindrà lloc el pròxim 25 de gener a les 18.30 hores a l’Aula Ronda (Carrer Sant Pere Més Alt, 59, Barcelona 08003).

Des de la Intersindical-CSC recomanem l’assistència a aquest debat pel seu especial interès.

Recordeu:
Dia:  25 de gener de 2017
Hora: 18.30 hores
Lloc: Aula Ronda (Carrer Sant Pere Més Alt, 59, Barcelona 08003)

@cscEconomiaacte,CSC,debat,economia,ELA,Intersindical-CSC,presentació,sindicalismeIcaria Editorial -en col·laboració amb el Col·lectiu Ronda, la fundació Manu Robles-Arangiz Institua (del sindicat majoritari basc ELA) i la Intersindical-CSC- organitza un debat sota el títol “Classe, nacions sense estat i noves aliances” amb motiu de la presentació del llibre “Una mirada sindical a contracorriente” de Joxe Elorrieta,...SOM el sindicat independentista i de classe