Hospital Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú
La Intersindical-CSC ha obtingut 2 delegats de comitè en les eleccions celebrades ahir, 9 de gener, a l’Hospital Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú en els primers comicis on participava. El centre, que compta amb una plantilla de 303 treballadores, registrà una participació electoral de gairebé el 75% del cens.
Aquests resultats ratifiquen el creixement de la Intersindical-CSC al territori i al Consorci Sanitari del Garraf, on el sindicat català compta amb 5 delegats/des.

La Intersindical-CSC obté la totalitat dels 9 delegats de SOREA Tarragona per segona vegada consecutiva
En les eleccions celebrades el passat 20 de desembre a SOREA de Tarragona, la Intersindical-CSC obtingué la totalitat dels 9 delegats de comitè a escollir. Cal destacar que és el segon cop consecutiu que el sindicat català aconsegueix aquest resultat en aquesta territorial de SOREA que compta amb una plantilla de 200 treballadors.
La Intersindical-CSC amb aquest resultat consolida la seva presència al sector de l’Aigua tant territorialment com per nombre de representants, sent un dels sindicats que negocia el conveni col·lectiu català del sector.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaaigües,delegats,eleccions sindicals,eleccions sindicals 2017,sanitat,SoreaHospital Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú La Intersindical-CSC ha obtingut 2 delegats de comitè en les eleccions celebrades ahir, 9 de gener, a l'Hospital Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú en els primers comicis on participava. El centre, que compta amb una plantilla de 303...SOM el sindicat independentista i de classe