El CIEMEN acull aquest dijous 12 la presentació de l’informe “L’extrema dreta, un fenomen europeu”, que analitza l’impacte d’aquest segment polític tant als Països Catalans com al continent europeu en general.

L’informe el presenten la Fundació Josep Irla i l’eurogrup parlamentari dels Verds-ALE. En l’acte de presentació intervindran Helena Castellà, politòloga i autora de l’informe; Josep-Maria Terricabras, eurodiputat, i Jordi Borràs, fotoperiodista especialitzat en extrema dreta. El debat serà moderat per Lluís Pérez, director acadèmic de la Fundació Josep Irla.

Si esteu interessats a venir, cal que confirmeu la vostra assistència abans del 10 de gener en l’adreça o telèfon que trobareu clicant sobre aquest enllaç.

Acte: Presentació de l’informe “L’extrema dreta, un fenomen europeu”
Dia: 12 de gener de 2017
Hora: 19:00 h
Lloc: Sala d’actes del CIEMEN (Rocafort, 242 bis, Barcelona)