papereta_csc

La Intersindical-CSC esdevé segona força a Personal laboral del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya

La Intersindical-CSC va concórrer per primer cop a les eleccions sindicals celebrades el passat 24 de novembre obtenint representació sindical als dos col·legis electorals de personal laboral i convertint-se en la segona força sindical. El sindicat català aconseguí tres delegats.

El repartiment de delegats/des fou el següent:

UGT: 8 delegats/des
Intersindical-CSC: 3 delegats/des (segona força més votada)
CATAC: 3 delegats/des
CCOO: 2 delegats/des
CSIF: 1 delegats/des

La Intersindical-CSC obté un nou delegat al PAMEM-Barceloneta

En les eleccions sindicals celebrades al PAMEM-Barceloneta la Intersindical-CSC obtingué un nou delegat de personal en els primers comicis on s’hi presentava.

El PAMEM és un ens públic participat per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya que gestiona l’atenció primària de quatre àrees bàsiques de salut (92.000 persones) a Barcelona i centre de rehabilitació i és responsable de la cobertura sanitària de 12.000 empleats municipals.