ricoh

Amb un missatge d’unitat de la plantilla, la Intersindical-CSC obtingué uns excel·lents resultats en unes eleccions que registraren una participació de gairebé el 50% de la plantilla, molt superior al 30% de votacions anteriors.

Cal destacar, a banda de l’increment de la participació, uns suports molt igualats per a la CGT i la Intersindical-CSC, quedant la central sindical independentista a tan sols 4 vots de guanyar les eleccions sindicals, ja que la situació d’empat hauria atorgat el delegat/da en joc a la Internsindical-CSC, pel fet de tenir aquest més antiguitat a l’empresa.

L’escrutini en nombre de vots va ser el següent:

– CGT: 147 vots
– Intersindical-CSC: 143 vots
– UGT: 116 vots.

Els 21 delegats/des del Comitè d’empresa es reparteixen:
– CGT: 8 delegats/des
Intersindical-CSC: 7 delegats/des
– UGT: 6 delegats/des

Des de la Intersindical-CSC refermem el nostre compromís a treballar per la defensa dels drets del conjunt de la plantilla, defugint qualsevol mena de corporativisme i oberts a la unitat d’acció sindical.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,eleccions,eleccions sindicals 2016,laboral,RICOHA les eleccions celebrades el passat dilluns 28 de novembre a la central de la multinacional RICOH (Sant Cugat del Vallès) la Intersindical-CSC va resultar com a segona força sindical amb 7 delegats/des, assolint un considerable increment de vots respecte els comicis anteriors. Amb un missatge d’unitat de la plantilla,...SOM el sindicat independentista i de classe