papereta_csc

Aigües de Sant Pere de Ribes: dimecres 23 de novembre se celebraren les eleccions sindicals a les quals la Intersindical-CSC hi concorria per primer cop. El sindicat català obtingué la representació dels treballadors de l’empresa que serà d’un delegat de personal.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,eleccions,eleccions sindicals 2016,laboralAndrea House i Manufactures Clima: dimarts 22 de novembre, la Intersindical-CSC guanyà per 5ena legislatura consecutiva les eleccions sindicals celebrades a ambdues empreses barcelonines. En els dos casos la Intersindical-CSC obtingué el delegat/da de personal. Aigües de Sant Pere de Ribes: dimecres 23 de novembre se celebraren les eleccions sindicals...SOM el sindicat independentista i de classe