nema1000La Intersindical-CSC “Anem a mil”

Al llarg de la història del sistema capitalista, les seves inevitables i cícliques crisi s’assemblen les unes a les altres com si fossin clòniques. Per a milions de persones els seus efectes , provocats pel propi desenvolupament caòtic del sistema, l’especulació i la competència comporten autèntiques tragèdies per als pobles: atur, desnonaments d’habitatges tancament de petits negocis i empreses, pobresa, misèria i fam .

Des de la territorial del Penedès/Anoia de la Intersindical-CSC ens preocupa aquest aprofundiment de la lògica del sistema, les seves injustícies esdevenen més òbvies, les nostres raons i arguments prenen força i els pedaços que pretenien aguantar, amagar o esmenar la gran mentida resulten més inútils.

Per tan tenim la necessitat de vertebrar un projecte nou de societat, vencent l’ofensiva neoliberal i centralista espanyola i francesa, per tal de conduir una revolta, amb somriures o sense i no aparcar la mobilització ja que esdevindria un frau per la classe treballadora.

Per tal de fer palès simplement aquesta actitud ens adherim a la proposta d’un salari mínim real a Catalunya esdevingui de mil euros mensuals a 14 pagues. Aquest fet contribuiria a la millora de les condicions de les persones treballadores ja que per sota d’aquest salari no es pot viure dignament.

Si volem construir la República catalana haurà d’esser sobre unes bases mínimes de justícia i el salari es un punt primordial.

Som conscients que amb aquesta mesura no canviarem el model social i nosaltres no volem proposar moralitzar el sistema , sinó canviar-lo però si es un primer pas que creiem que els ajuntaments i els delegats sindicals han de demanar i /o aplicar als seus centres i també en les negociacions col·lectives en l’àmbit privat.

La territorial del Penedès /Anoia de la Intersindical-CSC anem a mil i desitgem que tots els ajuntaments amb consciència que ho vulguin apliquin i s’adhereixin a la proposta de 1000 euros com a salari mínim dels seus treballadors/es es posin en contacte amb nosaltres i treballem conjuntament per un país lliure i socialment just.

Ajuntaments com el de Vilafranca del Penedès, St Sadurní d’Anoia, St Pere de Ribes o Collbató ja ho han fet.

Intersindical-CSC, (Territorial Penedès/Anoia)

@cscCSC / FederacionsAnem a mil,CSC,economia,federacions,mobilització,territoriLa Intersindical-CSC 'Anem a mil'... Al llarg de la història del sistema capitalista, les seves inevitables i cícliques crisi s'assemblen les unes a les altres com si fossin clòniques. Per a milions de persones els seus efectes , provocats pel propi desenvolupament caòtic del sistema, l'especulació i la competència comporten...SOM el sindicat independentista i de classe