ban_noti_ub
La Intersindical-CSC ha renovat els dos delegats a la Junta de personal Docent i Investigador laboral (JPDI-L) en les eleccions sindicals celebrades el passat 27 d’octubre a la Universitat de Barcelona.

Amb una campanya netament independentista, la Secció sindical de la I-CSC ha reivindicat l’oportunitat que suposa la constitució de la República Catalana independent per a instaurar un sistema universitari català, públic, de qualitat i al servei de la ciutadania mitjançant la transmissió de coneixement per a formar persones amb esperit crític.

Així mateix, des de la Intersindical-CSC s’aposta per “defensar les categories de professors amenaçades per una política mercantilista” tot exigint que “cada categoria de professorat pugui gaudir de condicions laborals i contractuals que dignifiquin la seva professionalitat”.

En l’àmbit de construcció de la República Catalana independent, des de la Intersindical-CSC es demana a les autoritats acadèmiques “que exerceixin de subjecte polític valent en la presa de decisions” i es referma el compromís del sindicat independentista en “acompanyar als òrgans universitaris en la construcció d’un nou país”.

Des de la Intersindical-CSC felicitem els companys i companyes de la Secció sindical de la Universitat de Barcelona pels resultats obtinguts i refermem la necessitat de la unitat d’acció per a millorar les condicions laborals del conjunt de la plantilla i avançar en la construcció de la universitat catalana, pública i de qualitat que la República Catalana requerirà.

@cscCSC / Federacionseleccions sindicals 2016,Universitat de BarcelonaLa Intersindical-CSC ha renovat els dos delegats a la Junta de personal Docent i Investigador laboral (JPDI-L) en les eleccions sindicals celebrades el passat 27 d'octubre a la Universitat de Barcelona. Amb una campanya netament independentista, la Secció sindical de la I-CSC ha reivindicat l'oportunitat que suposa la constitució de...SOM el sindicat independentista i de classe