bdn
Concentracions de suport al Govern democràtic badaloní els dies 25 i 26 d’octubre a les 9.30 a la porta del Jutjat de Badalona (carrer d’en Prim, 32 de Badalona)

Des de la Intersindical-CSC expressem el nostre rebuig absolut a l’atac jurídic i polític dirigit contra el Govern de Badalona per part dels poders vinculats al Partit Popular.

Aquest assalt a la democràcia no acaba el dia 12 d’octubre. Altre cop, l’aparell jurídic i polític controlat pel Partit Popular torna a agafar embranzida contra els càrrecs electes que aquell dia van exercir el seu dret a la representació política, amb forma d’una citació als jutjats de Badalona.

És per això, que fem una crida a concentrar-se els dies 25 i 26 d’octubre a les 9.30 a la porta del Jutjat de Badalona (carrer d’en Prim, 32 de Badalona) per manifestar el suport popular a les persones que han d’anar a declarar i alhora per expressar el nostre rebuig a la maquinària de l’estat que coacciona la llibertat local.

D’altra banda, podeu també a manifestar el suport via xarxes socials utilitzant l’etiqueta #DemocraciaBabadalona, per exterioritzar ben alt la necessitat de lluitar contra l’atac a la sobirania local.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióConcentracions de suport al Govern democràtic badaloní els dies 25 i 26 d'octubre a les 9.30 a la porta del Jutjat de Badalona (carrer d'en Prim, 32 de Badalona) Des de la Intersindical-CSC expressem el nostre rebuig absolut a l'atac jurídic i polític dirigit contra el Govern de Badalona per...SOM el sindicat independentista i de classe