concentracio_forc

La Intersindical-CSC crida a participar a la concentració que se celebrarà davant del Parlament demà, dijous 20 d’octubre a les 19.00 hores com a resposta a la querella criminal presentada per la Fiscalia contra la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, per permetre la votació al Ple del Parlament de les conclusions de la Comissió d’Estudi del Procés Constituent el 27 de juliol, La concentració que durà per lema “Per la democràcia, defensem les nostres institucions” és convocada per l’ANC, Òmnium Cultural i l’AMI.

Els fets

La Fiscalia Superior a Catalunya ha presentat aquest dimecres la querella criminal contra la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, per permetre la votació al Ple del Parlament de les conclusions de la Comissió d’Estudi del Procés Constituent el 27 de juliol. La Fiscalia al·lega que el Tribunal Constitucional l’havia advertit que “la llibertat de debat dels diputats té límits”.

Aquesta querella se suma a l’ofensiva jurídico-política de l’estat espanyol contra polítics -des de l’ex President Artur Mas fins alcaldes i regidors- i institucions catalanes .

Des de la Intersindical-CSC refermem el nostre compromís amb la democràcia, la solidaritat i la construcció d’una República Catalana independent socialment justa

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLa Intersindical-CSC crida a participar a la concentració que se celebrarà davant del Parlament demà, dijous 20 d'octubre a les 19.00 hores com a resposta a la querella criminal presentada per la Fiscalia contra la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, per permetre la votació al Ple del Parlament de...SOM el sindicat independentista i de classe