ambaix_focir

Com cada any, la FOCIR tornarà a participar a les Festes de la Mercè de la ciutat de Barcelona. Enguany a l’Associa’t a la Festa!, al bell mig de la Plaça de Catalunya, on la FOCIR organitzarà el proper diumenge 25 de setembre de 16 a 18h l’activitat infantil i familiar “Escola de Petits Ambaixadors“. L’activitat està destinada a infants entre 5 i 12 anys per apropar-los a la realitat dels diplomàtics i representants del país a l’exterior, i així, facilitar la comprensió de la importància de promoure la cultura catalana arreu.

Enguany, l’Associa’t a la Festa serà un punt de trobada per al teixit associatiu de Barcelona i d’aquest amb la ciutadania. El principal canvi respecte les anteriors mostres d’associacions serà el fet que les activitats de les entitats seran l’eix central de la proposta. L’objectiu, en darrer terme, és fer visible l’enorme vitalitat de les associacions de la ciutat a través d’un ventall ampli i divers d’activitats, organitzades per les pròpies entitats. Es tracta, doncs, d’aprofitar les sinergies festives de la Festa Major per fer arribar la riquesa i la pluralitat de la vida associativa barcelonina al major nombre possible de persones. Els dies 24 i 25 de setembre, en el marc de les Festes de la Mercè, tota la ciutadania podrà gaudir en primera persona d’activitats participatives. La Plaça Catalunya acollirà diversos espais on prop de 200 associacions de la ciutat oferiran activitats lúdiques i festives gratuïtes de tot tipus i per a tots els gustos i edats. Consulteu el calendari d’activitats en el web de l’Associa’t a la Festa: http://www.associat.barcelona/programa.php. També us podeu descarregar el programa d’activitats: http://www.associat.barcelona/docs/programa.pdf.

Activitat FOCIR: Escola de petits ambaixadors

Dia i hora: Diumenge, 25 de setembre de 16 a 18h.

Lloc: Plaça de Catalunya (carpa vermella).

Animeu-vos a participar amb les vostres famílies!

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzaciódiplomàcia,FOCIR,independència,mobilitzacióCom cada any, la FOCIR tornarà a participar a les Festes de la Mercè de la ciutat de Barcelona. Enguany a l’Associa’t a la Festa!, al bell mig de la Plaça de Catalunya, on la FOCIR organitzarà el proper diumenge 25 de setembre de 16 a 18h l’activitat infantil...SOM el sindicat independentista i de classe