Si la sortida és ocasional per un temps màxim acumulat de 15 dies naturals per  cada any natural, la prestació es manté. És convenient que es comuniqui al Servei  Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)

Si es tracta d’una estada a l’estranger per  un període, continuat o no, superior a 15 dies i de fins a 90 dies naturals com a màxim per cada any natural, la prestació se suspèn, sempre que s’hagi comunicat  prèviament al Servei Públic d’Ocupació  Estatal i hagi estat autoritzada per aquest.

En el supòsit de trasllat de residència a l’estranger per buscar feina o realitzar un treball, cooperació internacional o perfeccionament professional per un període continuat inferior a dotze mesos, la prestació se suspèn, sempre que hagi estat comunicat prèviament al Servei Públic d’Ocupació Estatal i hagi estat autoritzat per aquest. Si és per a més de 12 mesos, la prestació s’extingeix.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,informació,laboral,prestació d'atur,SEPESi la sortida és ocasional per un temps màxim acumulat de 15 dies naturals per  cada any natural, la prestació es manté. És convenient que es comuniqui al Servei  Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) Si es tracta d'una estada a l'estranger per  un període, continuat o no, superior a 15 dies...SOM el sindicat independentista i de classe