papereta_csc

En les eleccions celebrades el passat 19 de juliol, la Intersindical-CSC tornà a comptar amb el suport de la plantilla de la multinacional Wolters Kluwer obtenint la totalitat dels 13 membres del comitè d’empresa.

Per segona legislatura consecutiva la Intersindical-CSC és l’únic sindicat amb presència al centre de treball que l’empresa té a l’Hospitalet de Llobregat i que compta amb una plantilla de 338 treballadors/es.

La multinacional Wolters Kluwer, amb seu central a Holanda, té una plantilla total de 13.000 treballadors/es distribuïts en més de 40 països i es dedica al disseny, creació, producció i comercialització de solucions integrals d’informació, coneixement, formació, edició i programari dirigides al mercat legal, fiscal, financer, comptable/mercantil, recursos humans, educació, sector públic i salut. Productes destacats de Wolters Kluwers són A3 Programari, La Llei, CISS, El Consultor dels Ajuntaments, Wolters Kluwer Formació o Bosch.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,CSC,eleccions,eleccions sindicals 2016,laboral,majoria,Wolters KluwerEn les eleccions celebrades el passat 19 de juliol, la Intersindical-CSC tornà a comptar amb el suport de la plantilla de la multinacional Wolters Kluwer obtenint la totalitat dels 13 membres del comitè d'empresa. Per segona legislatura consecutiva la Intersindical-CSC és l'únic sindicat amb presència al centre de treball que...SOM el sindicat independentista i de classe