Publicitat-llibreria-dOctavi-Serret_980312100_9501677_1000x413

Participants : col·lectiu narradors centrals i escriptors de les Terres de l’Ebre, entre altres col·lectius d’escriptors.

Programa

2. Passejada col·lectiva per Vall-de-roures (visita guiada a través dels llocs més singulars de la població)

3.Realització del Concurs de literatura ràpida “Camins Serret”.

4. Dinar de germanor a la Font del Miro (un restaurant que disposa d’un menjador independent per a 400 persones). Després es farà l’acte d’agermanament literari, la commemoració dels 35 anys de la Llibreria Serret de Vall-de-roures, també es llegiran diversos textos de forma voluntària i hi haurà una sobretaula en què es debatrà la situació de les fronteres internes de la literatura catalana actual. Comptarem amb les intervencions de diversos representants dels col·lectius d’escriptors aplegats allí (de Narradors Centrals, d’Escriptors Ebrencs, del Camp de Tarragona, del Moviment Franjolí i Enllaçats per la Llengua…)

5. Per acabar : Entrega de premis del Concurs de literatura Ràpida “Camins Serret” i recital final a càrrec de Pau Gener i Copa de cava de comiat.

NOTA : Hi ha la possibilitat de fer-hi cap la nit anterior i allotjar-se a un dels hotels de Vall-de-roures dels que podem trobar picant ací. Si és el cas de molts, s’organitzarà una activitat per al dissabte a la tarda a Arnes i una altra de nocturna dissabte a la nit a Vall-de-roures.

http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/07/Publicitat-llibreria-dOctavi-Serret_980312100_9501677_1000x413.png?fit=850%2C350http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/07/Publicitat-llibreria-dOctavi-Serret_980312100_9501677_1000x413.png?resize=300%2C124@cscCSC / FederacionsCSC,cultura,enllaçats per la llengua,La Franja,llengua,mobilització,Països CatalansParticipants : col·lectiu narradors centrals i escriptors de les Terres de l'Ebre, entre altres col·lectius d’escriptors. Programa 1. Trobada a la Llibreria Serret. Plantejament del projecte d’un llibre col·lectiu amb textos que hauran d’estar inspirats en aquella localitat del Matarranya. Exposició i venda de llibres propis a la Llibreria Serret. 2....SOM el sindicat independentista i de classe