lanostraescola

Des de la xarxa d’entitats d’Enllaçats per la Llengua ens sumem a la iniciativa i convidem tothom a signar aquesta petició pels nostres drets lingüístics.

Escola Valenciana treballa per la normalització de la llengua en tots els àmbits des de fa més de 30 anys. L’ensenyament, les administracions i els mitjans de comunicació són els principals vessants per garantir els drets lingüístics de la ciutadania. D’una banda, l’ensenyament en valencià dota l’alumnat de la competència lingüística necessària per a poder fer servir el valencià i el castellà de forma equilibrada. D’altra banda, Escola Valenciana fixa la necessitat de potenciar la llengua en l’àmbit de l’administració pública com a mesura fonamental d’igualtat i respecte dels drets de la comunitat de parlants. En aquests termes, l’entitat cívica ha iniciat la campanya “Pels nostres drets lingüístics” amb la intenció de regular la plena competència lingüística com a requisit per a accedir a la funció pública.

Signa aquesta petició d’Escola Valenciana adreçada al Govern valencià perquè es pose fi a la discriminació per raó de llengua, gràcies a la implantació de la plena competència lingüística en la nova llei de funció pública valenciana.

Pots signar des d’aquest enllaç.

També agrairíem que ho féssiu extensiu als vostres contactes perquè es sume més gent a aquesta recollida de signatures.

Enllaçats per la Llengua

http://i1.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/07/lanostraescola.jpg?fit=940%2C624http://i1.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/07/lanostraescola.jpg?resize=300%2C199@cscPaïsos Catalans / Llenguacampanya,enllaçats per la llengua,Escola Valenciana,llengua,Països Catalans,ValènciaDes de la xarxa d'entitats d'Enllaçats per la Llengua ens sumem a la iniciativa i convidem tothom a signar aquesta petició pels nostres drets lingüístics. Escola Valenciana treballa per la normalització de la llengua en tots els àmbits des de fa més de 30 anys. L’ensenyament, les administracions i els...SOM el sindicat independentista i de classe