acte_rafa_petit

El pròxim 30 de juny a les 19.00 hores a la Seu del CIEMEN se celebrarà un acte públic per a reclamar la llibertat d’en Rafa Díez Usabiaga, sindicalista ex-Secretari general del sindicat basc LAB.

L’acte comptarà amb la participació d’Isabel Pallarès (ex-secretària general de la Intersindical-CSC), Pernando Barrena (SORTU), Garbiñe Aranburu (LAB), David Fernández (periodista i ex-diputat), David Minoves (President del CIEMEN), Carles Sastre (Secretari general de la Intersindical-CSC) i Naike Díez (fill de Rafa Díez).

Ex-secretari general del sindicat basc LAB, Rafa Díez, es troba empresonat arran del conegut cas “Bateragune” que el dugué a la presó l’any 2009 juntament amb l’Arnaldo Otegi i altres persones. L’acció jurídico-policial ha estat denunciada des de molts àmbits per la seva clara intencionalitat política.

Acte públic:

-Lloc: Seu del CIEMEN

Carrer de Rocafort, 242 bis, 2n. Barcelona 08029
Metro: Entença (Línia 5)

– Hora: 19,00 hores

@cscCSC / FederacionsCIEMEN,CSC,federacions,internacional,LAB,Rafa Díez,solidaritatEl pròxim 30 de juny a les 19.00 hores a la Seu del CIEMEN se celebrarà un acte públic per a reclamar la llibertat d'en Rafa Díez Usabiaga, sindicalista ex-Secretari general del sindicat basc LAB. L'acte comptarà amb la participació d'Isabel Pallarès (ex-secretària general de la Intersindical-CSC), Pernando Barrena (SORTU),...SOM el sindicat independentista i de classe