Expansió territorial i de representació a les empreses

FARMHISPÀNIA

El comité d’empresa queda constituït de la manera seguent:

Intersindical-CSC: 2 delegats
CCOO: 2 delegats
UGT: 2 delegats

BIG DRUM IBÉRICA

El passat 30 de maig es celebraren eleccions sindicals a l’empresa alimentària BIG DRUM de Reus per a escollir els 3 delegats de personal. La Intersindical-CSC n’obtingué 1, sent els resultats totals els següents

Intersindical-CSC: 1 delegat
CCOO: 1 delegat
UGT: 1 delegat

@cscEconomiaalimentació,Big Drum,CSC,delegats,eleccions sindicals 2016,Farmhispania,Montmeló,químiques,ReusFARMHISPÀNIA El passat 17 de maig se celebraren eleccions sindicals a l’empresa química FARMHISPANIA de Montmeló. Amb una plantilla de 222 treballadors, la Intersindical-CSC hi obtingué 2 dels 6 delegats de comitè a escollir. El comité d’empresa queda constituït de la manera seguent: Intersindical-CSC: 2 delegats CCOO: 2 delegats UGT: 2 delegats   BIG DRUM IBÉRICA El...SOM el sindicat independentista i de classe