Foto: estoc CSC

El comitè d’empresa queda conformat de la manera següent:

Intersindical-CSC: 7 delegats/des
CCOO: 2 delegats/des

en el darrer trimestre, al Beguedà, la intersindical-CSC ha aconseguit esdevenir majoritària als centres de treball amb plantilles més grans i sumar 13 delegats/des, confirmant així el creixement territorial i sectorial del sindicat independentista a la comarca

Aquesta contundent victòria es produí en les primeres eleccions que la Intersindical-CSC es presentava a LIVEN , la segona en nombre de treballadors al Berguedà darrere l’Hospital Sant Bernabé que, també, compta amb majoria de la Intersindical-CSC.

En el darrer trimestre, al Beguedà,  la intersindical-CSC ha aconseguit esdevenir majoritària als centres de treball amb plantilles més grans i sumar 13 delgats/des, confirmant així el creixement territorial i sectorial del sindicat independentista a la comarca.

Des de la Intersindical-CSC volem felicitar els i les companyes de la Secció sindical pels excel·lents resultats i la bona feina feta. Així mateix, ens comprometem a treballar per la defensa i promoció dels drets del conjunt de la plantilla.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,Berguedà,CSC,eleccions sindicals 2016,laboral,LIVEN,victòriaA les eleccions sindicals celebrades el passat 23 de maig a LIVEN, empresa ubicada a Berga i que compta amb una plantilla de 247 treballadors, la Intersindical-CSC obtingué 7 dels 9 delegats de comitè a escollir. Liven és una empresa del sector alimentari. El comitè d’empresa queda conformat de la...SOM el sindicat independentista i de classe