El nostre país afronta un dels reptes més grans i il•lusionats de la seva història; construir una República

El pròxim dimecres 25 de maig a les 17.30 hores se celebrarà una xerrada sota el títol “Els treballadors públics davant del procés d’independència”. L’acte tindrà lloc a la seu de l’Assemblea Nacional Catalana (Carrer Marina, 315. Barcelona).

Són ben conegudes les amenaces de tota mena que l’Estat espanyol ha llençat a fi i efecte de generar por i incertesa a la població catalana, de tots els mals i plagues que s’esdevindran si ens independitzem. De totes les amenaces que s’estan rebent per part de l’Estat una de les més vils es dirigeix cap al col·lectiu de treballadors públics catalans.

un dels elements clau en el procés de construcció d’una República favorable als interessos de la majoria de la població són els treballadors i les treballadores públiques.

Amb l’objectiu d’aclarir dubtes raonables i donar arguments a tothom que estigui interessat en impulsar el procés independentista des dels seus llocs de treball, la Intersindical-CSC ha decidit engegar una campanya informativa adreçada a tot el col·lectiu.

Des de la Intersindical-CSC volem desvetllar totes les incògnites sobre aquesta qüestió tot transmetent un missatge de tranquil·litat les persones que treballen a l’administració pública catalana, prenent com a referència un informe de l’ANC elaborat per diversos juristes.

Aquesta xerrada, que comptarà amb la participació dels autors de l’informe, marca l’inici de la campanya informativa que la Intersindical-CSC durà a terme a les diverses administracions públiques catalanes.

Per motius d’aforament es prega confirmar assistència al correu: fs(@)intersindical-csc.cat

@cscCSC / Federacionsadministracions públiques,anc,funcionaris,independència,mobilització,xerradaEl pròxim dimecres 25 de maig a les 17.30 hores se celebrarà una xerrada sota el títol 'Els treballadors públics davant del procés d'independència'. L'acte tindrà lloc a la seu de l'Assemblea Nacional Catalana (Carrer Marina, 315. Barcelona). Són ben conegudes les amenaces de tota mena que l'Estat espanyol ha...SOM el sindicat independentista i de classe