Aïllats no som res. Units ho podem fer tot!

29 M. Els Drets no se suspenen: TREBALL DIGNE, DRETS SOCIALS I DEMOCRÀCIA REAL

La marxa aplega en aquest moment més de 40 organitzacions socials, sindicals i polítiques, entre elles la Intersindical-CSC, contra les retallades de les lleis socials catalanes. La marxa, sortirà de la plaça Urquinaona de Barcelona, a les 12 del migdia del 29 M i acabarà a Pla de Palau.

Amb aquesta marxa es vol mostrar l’oposició al buidat de competències/retallades del Parlament de Catalunya per part del Tribunal Constitucional. Més concretament els recursos presentats a les lleis catalanes fan que en aquesta marxa reclamem:

– Manca d’instruments per combatre l’increment alarmant de la pobresa i desigualtats socials.

– Democràcia, treball i drets socials i de ciutadania han d’estar en el centre de les reivindicacions.

– Dret a l’habitatge.

– Dret a una sanitat pública per a tothom.

– Per una societat inclusiva.

– Dret al treball digne.

– Revertir les retallades començant per la darrera Reforma Laboral.
T’hi esperem, ningú ho farà per nosaltres.

cartell_manifestacio_29maig2016_suspensio_drets

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióCSC,manifestació,mobilització,solidaritat,Tribunal Constitucional29 M. Els Drets no se suspenen: TREBALL DIGNE, DRETS SOCIALS I DEMOCRÀCIA REAL Aquest és el lema de la manifestació unitària que tindrà lloc aquest proper 29 de maig. La marxa aplega en aquest moment més de 40 organitzacions socials, sindicals i polítiques, entre elles la Intersindical-CSC, contra les retallades...SOM el sindicat independentista i de classe