Instal·lacions de Meclapalst a La pobla de Claramunt (L'Anoia)
Instal·lacions de Meclapalst a La pobla de Claramunt (L’Anoia)

Es desconvoca la vaga a Mecaplast després que la plantilla ratifiqui en assemblea l’acord entre sindicats i empresa sorgit d’una mediació que ha durat 2 dies

Ahir, 11 de maig, l’assemblea de treballadors de Mecaplast, ha ratificat l’acord al qual es va arribar entre el Comitè d’empresa integrat per CGT, Intersindical-CSC i CCOO i la representació de l’empresa.

Després de dos dies de negociacions en mediació per convocatòria de vaga al Departament d’Empresa i Coneixement (Treball), s’arribà a un acord que recull la recuperació salarial del 6.9% de les retribucions retallades el 2012. L’acord, ratificat avui per l’Assemblea de treballadors, estableix la recuperació salarial en quatre anys amb un abonament fix i un de variable, així com una millora en la proporció de treballadors de plantilla i indefinits.

Mecaplast és una empresa del sector d’automoció que compta amb una plantilla de més de 300 treballadors, ubicada a la Pobla de Claramunt, comarca de l’Anoia.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,acord,Anoia,laboral,Mecaplast,mediació,negociació col·lectiva,vagaEs desconvoca la vaga a Mecaplast després que la plantilla ratifiqui en assemblea l'acord entre sindicats i empresa sorgit d'una mediació que ha durat 2 dies Ahir, 11 de maig, l'assemblea de treballadors de Mecaplast, ha ratificat l'acord al qual es va arribar entre el Comitè d'empresa integrat per CGT,...SOM el sindicat independentista i de classe