Expansió territorial i de representació a les empreses

Diari ARA:
la Intersindical-CSC en coalició amb la CGT varen obtenir la totalitat dels 9 membres del comitè d’empresa en les eleccions celebrades el passat dijous 28 d’abril. Des de la Intersindical-CSC felicitem els companys del diari per la seva aposta compromesa.

Residència Ciutat de Sabadell: després d’un procés electoral difícil i molt travat, la Intersindical-CSC obtingué la totalitat dels 3 delegats de personal en les eleccions celebrades ahir, 2 de maig. El sindicat UGT ha perdut la representació dels treballadors del centre en detriment de la Intersindical-CSC que s’hi presentava per primer cop.

Els vots obtinguts per cada candidat –els delegats de personal es voten mitjançant llistes obertes- han estat els següents:

Intersindical-CSC (candidat/a 1): 28 vots
Intersindical-CSC (candidat/a 2): 26 vots
Intersindical-CSC (candidat/a 3): 22 vots
UGT (candidat/a 1): 7 vots
UGT (candidat/a 2): 7 vots
UGT (candidat/a 3): 6 vots

Des de la Intersindical-CSC felicitem les companyes de la nostra Secció sindical a la Residència Ciutat de Sabadell pels excel·lents resultats obtinguts, fruit de la feina de base, la humilitat i el compromís.

@cscEconomiadelegats/des,Diari Ara,eleccions sindicals 2016,Residència Ciutat Sabadell,victòriaEn els dos processos electorals de la darrera setmana la Intersindical-CSC ha obtingut un excel·lent resultats. Diari ARA: la Intersindical-CSC en coalició amb la CGT varen obtenir la totalitat dels 9 membres del comitè d’empresa en les eleccions celebrades el passat dijous 28 d’abril. Des de la Intersindical-CSC felicitem els companys...SOM el sindicat independentista i de classe