Capçalera de la manifestació unitària d'Igualada amb la participació de l'Assemblea nacional Catalana, Súmate, La Teixidora, Poble lliure i la Intersindical-CSC
Capçalera de la manifestació unitària d’Igualada amb la participació de l’Assemblea nacional Catalana, Súmate, La Teixidora, Poble lliure i la Intersindical-CSC

La Intersindical-CSC ha participat en diverses manifestacions -Barcelona, Girona, Mataró, Vilanova- traslladant enguany la convocatòria central a Igualada, en una manifestació unitària amb l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Súmate, Poble Lliure i el Casal La Teixidora.

El missatge central del sindicat català ha estat la importància cabdal de la participació de la classe treballadora en el procés constituent de la República Catalana. Des de la Intersindical-CSC s’ha emfatitzat que “els treballadors som la immensa majoria social d’aquest país” i, per tant, “el procés independentista català, que és radicalment democràtic, ha de comptar amb la participació dels treballadors i les treballadores”.

Així mateix, des del sindicat independentista, s’ha reclamat que “es desenvolupin polítiques d’ocupació de llarg abast, especialment centrades en les persones aturades de llarga durada i les que encara no han pogut accedir a una feina i que els salaris esdevinguin una factor efectiu de distribució de la riquesa”.

Finalment s’ha palesat que “la principal estructura d’estat d’un país són les persones que el conformem i, per això, volem viure en un marc legal democràtic, igualitari i just per a tothom” tot cridant a la sindicalització i la mobilització com a eines imprescindibles per a assegurar que la classe treballadora, les classes populars, esdevinguin l’eix sobre el qual pivoti “la República Catalana que estem construint”.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectiva1 de maig 2016,acció sindical,manifestació,mobilització  La Intersindical-CSC ha participat en diverses manifestacions -Barcelona, Girona, Mataró, Vilanova- traslladant enguany la convocatòria central a Igualada, en una manifestació unitària amb l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Súmate, Poble Lliure i el Casal La Teixidora. El missatge central del sindicat català ha estat la importància cabdal de la participació de...SOM el sindicat independentista i de classe