Imatge: CSC

En les eleccions celebrades el passat divendres 8 d’abril a ACASERVI (Grup RACC), la Intersindical-CSC es converteix en segona força sindical de l’empresa amb 4 delegats i delegades de comitè.

Amb una participació del 80% dels 105 treballadors, les eleccions resultaren molt positives per a la Secció sindical de la Intersindical-CSC que incrementà els suports rebuts respecte l’anterior procés electoral.

L’anterior comitè d’empresa era format per UGT (3 delegats), CGT (3 delegats) i Intersindical-CSC (3 delegats) mentre que el sorgit de les eleccions de divendres 8 l’integraran 5 delegats/des de la GCT i 4 delegats/des de la Intersindical-CSC.

Des de la Intersindical-CSC volem expressar el nostre compromís en la defensa dels drets de tots els i les treballadores d’ACASERVI. Volem donar, també, l’enhorabona als companys i les companyes de la Secció sindical per la bona feina feta els darrers 4 anys i pels resultats de les eleccions de divendres passat.

Continuem avançant!

@cscEconomiaacció sindical,CSC,economia,eleccions sindicals 2016,laboralEn les eleccions celebrades el passat divendres 8 d'abril a ACASERVI (Grup RACC), la Intersindical-CSC es converteix en segona força sindical de l'empresa amb 4 delegats i delegades de comitè. Amb una participació del 80% dels 105 treballadors, les eleccions resultaren molt positives per a la Secció sindical de la...SOM el sindicat independentista i de classe