Expansió territorial i de representació a les empreses

Es revalida la majoria absoluta a l’Empresa Mixta d’Aigües de la Costa Brava SA (EMACBSA)

En les eleccions celebrades ahir, 6 d’abril, a EMACBSA la Intersindical-CSC obtingué de nou la majoria absoluta en el comitè d’empresa. Amb una participació molt alta, fregant el 90%, els 130 treballadors escolliren un nou comitè d’empresa que queda conformat de la manera següent:

• Intersindical-CSC: 5 delegats/des
  • CCOO: 2 delegats/des
  • UGT: 2 delegats/des

Aquests resultats confirmen la força de la Intersindical-CSC en el sector del cicle integral de l’aigua, pel que fa a representació sindical, presència territorial i com a sindicat negociador del conveni col·lectiu.

La Intersindical-CSC consolida la seva presència a Transport Sanitari de Catalunya (TSC) de la comarca del Berguedà

En les eleccions celebrades el passat 5 d’abril a TSC del Berguedà, la Intersindical-CSC obtingué 1 dels 3 delegats de personal a escollir consolidant, així, la seva presència a l’empresa.

A nivell territorial, aquest nou resultat confirma la implantació de la Intersindical-CSC a l’àmbit sanitari ja que el sindicat independentista és la força majoritària a l’Hospital Comarcal Sant Bernabé, el centre amb més treballadors de la comarca.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaaigües,Berguedà,comitè empresa,Costa Brava,CSC,delegats,delegats de personal,eleccions sindicals,eleccions sindicals 2016,majoria,victòria,votacióEs revalida la majoria absoluta a l'Empresa Mixta d'Aigües de la Costa Brava SA (EMACBSA) En les eleccions celebrades ahir, 6 d'abril, a EMACBSA la Intersindical-CSC obtingué de nou la majoria absoluta en el comitè d'empresa. Amb una participació molt alta, fregant el 90%, els 130 treballadors escolliren un nou...SOM el sindicat independentista i de classe