Presentació de la Territorial de l'Anoia de la Intersindical-CSC   |   Foto: Territorial Anoia Intersindical-CSC
Presentació de la Territorial de l’Anoia de la Intersindical-CSC | Foto: Territorial Anoia Intersindical-CSC

El passat divendres, 1 d abril, es va presentà públicament la territorial de la Intersindical-CSC a l’Anoia. L’acte tingué lloc al casal Foment d’ Igualada i hi intervingueren en Carles Sastre Secretari general del sindicat català i en Jordi Pons militant i delegat sindical a l’Anoia.

La presentació, en format de xerrada oberta i participativa, serví per a exposar la Intersindical-CSC com a una eina útil de defensa dels interessos dels treballadors/es, des de la quotidianitat, una eina de reivindicació i defensa del company que li falten equips de protecció, en lluita pels salaris dignes, per unes jornades de treball legals i pagades com cal, etc..

Així mateix, es va fer arribar als assistents que la Intersindical-CSC treballem amb compromís en la construcció nacional catalana i de la República Catalana Independent, per poder-ho decidir tot des d’un punt de vista nostrat, defensant els nostres interessos, fixant i decidint el tipus de relacions laborals que s’ajusten a les nostres aspiracions de justícia social que reclamen  i també el model de societat, basat en la realitat econòmica i social que tenim, però sobretot en la  que volem.

a més de la Territorial, també arrenca l’Espai Sindical de la Intersindical-CSC al Foment d’Igualada (els primers divendres de mes de 19h. a 20h. durant tot l’any) on qualsevol treballador/a, sigui afiliat o no, pugui adreçar-se a nosaltres per resoldre dubtes laborals.

També es  va emfatitzar la necessitat que el sindicalisme nacional i de classe tingui un paper protagonista en el procés constituent que s’ha d’engegar en el marc de la Construcció de la República Catalana.

Durant la presentació de la Territorial, es va posar de manifest que som un sindicat establert des de fa anys a l’Anoia on la Intersindical-CSC compten amb força afiliats, així com representació (delegats) a diferents centres de treball, tant privats com públics de la comarca.

Per finalitzar es va fer pública l’obertura de l’Espai Sindical de la Intersindical-CSC al Foment d’Igualada (els primers divendres de mes de 19h. a 20h. durant tot l’any) on qualsevol treballador/a, sigui afiliat o no, pugui adreçar-se a nosaltres per resoldre dubtes laborals.

Territorial de l’Anoia de la Intersindical-CSC

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzacióacció sindical,Anoia,CSC,mobilització,país,PPCC,territorialEl passat divendres, 1 d abril, es va presentà públicament la territorial de la Intersindical-CSC a l’Anoia. L’acte tingué lloc al casal Foment d' Igualada i hi intervingueren en Carles Sastre Secretari general del sindicat català i en Jordi Pons militant i delegat sindical a l’Anoia. La presentació, en format...SOM el sindicat independentista i de classe