La mesa de l'acte era integrada per, d'esquerra a dreta: Jordi Colomer, ambientòleg. Eudald Calvo, alcalde d'Argentona. Carles Sastre, Secretari general de la Intersindical-CSC
La mesa de l’acte era integrada per, d’esquerra a dreta: Jordi Colomer, ambientòleg. Eudald Calvo, alcalde d’Argentona. Carles Sastre, Secretari general de la Intersindical-CSC

L’acte, amb bona afluència de públic, compta amb la participació d’Eudald Calvo alcalde d’Argentona, Jordi Colomer, ambientòleg especialitzat en la remunicipalització de serveis públics i Carles Sastre, secretari general de la Intersindical-CSC.

la Intersindical-CSC és una ferma partidària de la titularitat pública dels sectors estratègics i de tots aquells elements que conformen una societat avançada

La xerrada, de marcat caràcter informatiu, oferí als assistents tot un seguit d’arguments i experiències pràctiques que demostren la viabilitat i conveniència de tornar a l’espai públic la gestió de les infraestructures bàsiques per a millorar-ne el seu funcionament, dotar-les de transparència i configurar un espai social de cobertura universal de recursos bàsics.

Els tres ponents coincidiren en la necessitat de recuperar el control de la gestió dels subministraments bàsics com a element de cohesió social. Així mateix, incidirem en fer d’aquest element un dels pilar de la futura República Catalana Independent.

La Intersindical-CSC, ferma partidària de la titularitat pública dels sectors estratègics i de tots aquells elements que conformen una societat avançada –sanitat, ensenyament, habitatge…- ha optat per participar de la Jornada Internacional de Lluita de la FSM mitjançant una xerrada que aporta importants elements d’anàlisi per a desenvolupar futures actuacions.

Podeu visionar la xerrada íntegra des d’aquest enllaç, gentilesa de Vilaweb

@cscCSC / Federacionsacte,CSC,FSM,mobilització,remunicipalització,xerradaEl passat dijous 31 de març, se celebrà a l’Espai Vilaweb un acte en defensa dels espais públics inscrit en la Jornada Internacional de Lluita de la Federació Sindical Mundial (FSM). L’acte, amb bona afluència de públic, compta amb la participació d’Eudald Calvo alcalde d’Argentona, Jordi Colomer, ambientòleg especialitzat en...SOM el sindicat independentista i de classe