Foto: Intersindical-CSC

Avui, divendres 1 d’abril a les 19.00 hores, es presenta a Igualada la Territorial de l’Anoia de la Intersindical-CSC, el sindicat nacional i de classe compromès amb la construcció nacional de la República Catalana.

Pica damunt la imatge per ampliar

L’acte tindrà lloc a Foment (Rambla Sant Isidre,14) i hi intervindran en Carles Sastre, Secretari General de la Intersindical-CSC i en Jordi Pons, delegat sindical i militant del sindicat independentista a la comarca.

Amb aquesta xerrada, la Intersindical-CSC vol donar a conèixer la seva tasca i model sindical i presentar la Territorial que ha de contribuir a  ampliar la presència del sindicat en una zona, l’Anoia, a la qual ja compta amb afiliació i representació sindical a diverses empreses i ajuntaments.

En el mateix acte, també es donarà a conèixer la obertura d’un Espai Sindical (primer divendres de mes de 7 a 8 al Foment d’Igualada) on la gent pugui adreçar-se per qualsevol consulta o aclariment sindical/laboral.

@cscCSC / FederacionsAnoia,CSC,Igualada,territorialAvui, divendres 1 d'abril a les 19.00 hores, es presenta a Igualada la Territorial de l'Anoia de la Intersindical-CSC, el sindicat nacional i de classe compromès amb la construcció nacional de la República Catalana. L'acte tindrà lloc a Foment (Rambla Sant Isidre,14) i hi intervindran en Carles Sastre, Secretari General...SOM el sindicat independentista i de classe