La estelada penjada a l’Ajuntament és la representació dels anhels col·lectius de la llibertat del nostre poble. Montserrat Venturós obeeix al poble quan la penja a la façana del consistori. Tots i totes hem de ser investigats per ser els autors reals.

Montserrat Venturós no estarà sola el pròxim 5 d’abril de 2016 a les 11 hores al jutjat de Berga. Com a sindicalistes compromesos serem amb ella.

De la mateixa manera oferirem el nostre suport a tots els càrrecs electes del país que es vegin amenaçats per obeir el mandat popular d’avançar en el procés democràtic cap a la República Catalana Independent.

Intersindical -CSC

http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/03/estelada_berga.png?fit=850%2C350http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/03/estelada_berga.png?resize=300%2C124@cscPaïsos Catalans / LlenguaBerga,CSC,estelada,Països Catalans,solidaritatLa estelada penjada a l'Ajuntament és la representació dels anhels col·lectius de la llibertat del nostre poble. Montserrat Venturós obeeix al poble quan la penja a la façana del consistori. Tots i totes hem de ser investigats per ser els autors reals. Montserrat Venturós no estarà sola el pròxim 5...SOM el sindicat independentista i de classe