La Intersindical-CSC ha multiplicat per 5 el nombre de membres del comitè d'empresa de la Residència i l'Hospital Sant Bernabé de Berga
La Intersindical-CSC ha multiplicat per 5 el nombre de membres del comitè d’empresa de la Residència i l’Hospital Sant Bernabé de Berga

La Intersindical-CSC guanya les eleccions a l’Hospital Sant Bernabé de Berga amb rotunditat | El sindicat independentista augmenta d’1 a 5 el nombre de membres del Comitè d’empresa | L’Hospital és el centre de treball amb més treballadors del Berguedà | La participació ha estat del 82%, molt superior a les anteriors eleccions sindicals

El passat dimecres 24 de febrer se celebraren les eleccions sindicals a l’hospital i la residència Sant Bernabé de Berga. Amb una participació del 82%, molt superior a les anteriors eleccions sindicals, la Intersindical-CSC ha guanyat les eleccions sindicals obtenint el 36% dels vots i passant de tenir un membre del comitè a aconseguir-ne 5 convertint-se, així, en la força més votada.

Els prop de 300 treballadors/es del centre s’han abocat en aquestes eleccions sindicals fent augmentar de manera espectacular la participació electoral, com han reconegut fonts de RRHH al diari digital Nació Digital en la seva edició del Berguedà. Un altre element que fa més destacable l’àmplia victòria electoral de la Intersindical-CSC és la concurrència de 6 sindicats diferents, amb la corresponent dispersió de vots.

Des de la Secció sindical de la Intersindical-CSC destaquen que “multiplicar per 5 el nombre de delegats/des amb el suport del 36% de la plantilla, demostra que la feina de formiguetes i apostar per un sindicalisme participatiu i compromès són ingredients bàsics a tenir en compte per establir noves majories i oferir alternatives sindicals”

El Comitè d’empresa queda constituït de la manera següent:

• Intersindical-CSC: 5 delegats/des
  • UGT: 2 delegats/des
  • USAE: 2 delegats/des
  • SATSE: 2 delegats/des
  • METGES: 1 delegat
  • CCOO: 1 delegat

Des de la Intersindical-CSC volem felicitar els i les companyes de la Secció sindical, encoratjar-los a continuar treballant de manera horitzontal i democràtica, i refermar el compromís de la central sindical catalana amb la defensa dels drets de tots els col·lectius i treballadors/es de la Residència i l’Hospital Sant Bernabé de Berga.

http://i1.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/02/hospi1.jpg?fit=850%2C373http://i1.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/02/hospi1.jpg?resize=300%2C132@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,Berga,Berguedà,CSC,delegats/des,eleccions sindicals 2016,Hospital,laboral,Residència,sanitat,victòriaLa Intersindical-CSC guanya les eleccions a l'Hospital Sant Bernabé de Berga amb rotunditat | El sindicat independentista augmenta d'1 a 5 el nombre de membres del Comitè d'empresa | L'Hospital és el centre de treball amb més treballadors del Berguedà | La participació ha estat del 82%, molt superior...SOM el sindicat independentista i de classe