Dijous 25 de febrer, Cotxeres de Sants

Durant l’acte hi haurà intervencions de l’actor Toni Alba, del periodista gràfic Jordi Borràs, del secretari general de la Intersindical- CSC, Carles Sastre, i de Carme Teixidó, presidenta d’Ara o Mai, i coordinadora de la nova secció.

Entre el públic es comptarà amb la presència de diputats al Parlament, de representants dels diferents partits polítics catalans, així com de diferents entitats , com el CCN, Fundació Catalunya estat o PIMEC , entre d’altres.

Pica damunt imatge per ampliar

La nova secció del sindicat català neix amb la vocació de donar suport i veu als treballadors autònoms catalans, un grup que a Catalunya ja supera el mig milió de persones, i que està en constant creixement, en gran part perquè les grans empreses de serveis externalitzen riscos i costos, i provoquen un augment del col·lectiu, situació que contrasta amb les condicions de precarietat que pateixen.

Considerant que a l’estat espanyol la major de normatives que es fan estan pensades per a les grans empreses, des de la Intesindical-CSC s’ha apostat per donar empara a aquest grup de treballadors, i per això s’articula la nova secció en clau clarament independentista, i pensada per donar a aquests treballadors que s’afiliïn, a uns preus molt econòmics, tot el suport pels diferents tipus de serveis que precisen, que inclouen presentació d’impostos trimestrals i resums anuals, així com consultes i assessorament legal, entre d’altres.

Podeu trobar més informació a https://www.somautonoms.cat així com al compte de Twitter https://twitter.com/somautonoms

Contacte per premsa: Carme Teixidó 665919427

@cscCSC / Federacionsautònoms,CSC,federacions,som autònomsAquest dijous, 25 de febrer, a les 19:00 hores a, a les Cotxeres de Sants (carrer Sants, 79, Barcelona) tindrà lloc la presentació pública de la nova sectorial d’Autònoms de la Intersindical-CSC, Som Autònoms. Durant l’acte hi haurà intervencions de l’actor Toni Alba, del periodista gràfic Jordi Borràs, del secretari...SOM el sindicat independentista i de classe