Entre febrer i abril se celebraran diversos tallers

Mitjançant trobades gastronòmiques populars, diverses entitats volen oferir una oportunitat per a intercanviar impressions i facilitar el mutu coneixement a ciutadans catalans de divers origen geogràfic. El primer taller se celebrà el passat 17 de febrer.

A partir d’ingredients de la cuina colombiana i catalana, tots els participants van poder construir els seus bodegons, expressant la gran diversitat d’identitats existents, i la riquesa personal i col•lectiva que ofereix l’acceptació de la diferència i lo divers.

Vam gaudir de bona companyia, reflexions i noves amistats, i esperem que tots el que no veu poder venir, us uniu als tallers el pròxim 24 de febrer, a les 18h, a Can Roger, carrer Roger de Flor 217, Barcelona.

Un animem a participar, ja que en aquest taller compartirem receptes de diferents tradicions culinàries, i buscarem la seva fusió, per representar el que entenem per Interculturalitat, un tema en el que aprofundirem i analitzarem entre tots i totes.

Us hi esperem!!

Recomanem inscripció gratuïta a sensibilització@actionpeace.org

Podeu veure el programa de totes les jornades picant damunt les imatges:

IAP_triptic-receptes-cat-digital-01 IAP_triptic-receptes-cat-digital-02

http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/02/receptes.png?fit=850%2C350http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/02/receptes.png?resize=300%2C124@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióColòmbia,IAP,pauEl pròxim dimecres 24 de febrer se celebrarà un taller de 18.00h a 20.00h a Can Roger (Roger de Flor, 217 -Barcelona) Mitjançant trobades gastronòmiques populars, diverses entitats volen oferir una oportunitat per a intercanviar impressions i facilitar el mutu coneixement a ciutadans catalans de divers origen geogràfic. El primer...SOM el sindicat independentista i de classe