Dani Bas, fins sempre company!

Ha mort el nostre company i amic Dani Bas, que va ser un dels fundadors de la Secció sindical de la Intersindical-CSC al Banc Sabadell i exercí el càrrec de Secretari general de la mateixa. En Dani es trobava en situació de prejubilació i ha mort a causa d’una greu malaltia.

Des de la Intersindical-CSC volem expressar el nostre condol i suport a la família i persones properes així com compartir el dolor que sentim el conjunt de l’organització i , especialment, els seus companys de la Secció sindical del Banc Sabadell.

Fins sempre Dani, mai t’oblidarem!

Visca la terra!

http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/02/DANI.jpg?fit=850%2C391http://i2.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/02/DANI.jpg?resize=300%2C138@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióBanc Sabadell,condol,CSC,Dani Bas,federacionsHa mort el nostre company i amic Dani Bas, que va ser un dels fundadors de la Secció sindical de la Intersindical-CSC al Banc Sabadell i exercí el càrrec de Secretari general de la mateixa. En Dani es trobava en situació de prejubilació i ha mort a causa d’una...SOM el sindicat independentista i de classe