Manifestació de la PDE   |   Foto: agències
Manifestació de la PDE | Foto: agències

Des de la Intersindical-CSC considerem molt greu l’aprovació d’un nou Pla Hidrològic de l’Ebre per part d’un govern espanyol en funcions, sense cap mena d’interlocució social i aprovat de forma opaca via decret.

A banda de l’agressió al territori, veiem una clara voluntat política de “marcar territori” amb una actitud colonialista per part de l’estat. Això es produeix en un moment històric de gran tensió institucional i ofegament econòmic a causa de l’avanç cap a la construcció de la República catalana independent.

Per aquests motius, per la defensa del territori i del país, des de la Intersindical-CSC fem una crida a participar de la manifestació que se celebrarà el pròxim 7 de febrer a Amposta.

Fem nostra la consigna de la Plataforma en Defensa de l’Ebre:

Ni un pam de terra, ni una gota d’aigua!

Intersindical-CSC
14 de gener de 2016
Països Catalans

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzacióacció social,mobilització,Països Catalans,PDE,Pla HidrològicDes de la Intersindical-CSC considerem molt greu l'aprovació d'un nou Pla Hidrològic de l'Ebre per part d'un govern espanyol en funcions, sense cap mena d'interlocució social i aprovat de forma opaca via decret. A banda de l'agressió al territori, veiem una clara voluntat política de “marcar territori” amb una actitud...SOM el sindicat independentista i de classe