La secció sindical de la Intersindical-CSC a la multinacional RICOH aconsegueix el 33% de representativitat al comitè d'empresa.
La secció sindical de la Intersindical-CSC a la multinacional RICOH aconsegueix el 33% de representativitat al comitè d’empresa.

Amb el 33% de representativitat i amb posicionaments obertament independentistes i de classe

La Intersindical-CSC aconseguí que el Comitè d’empresa es posicionés a favor de la Consulta del 9N de 2014 i, per altra banda, mobilitzà la plantilla per dur a terme una vaga que aturà un ERO. Així mateix s’assegurà l’estabilitat contractual durant aquest període.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaA les eleccions parcials celebrades el passat divendres, 18 de desembre, a la multinacional RICOH (Sant Cugat del Vallès), la Intersindical-CSC obtingué 1 nova delegada-amb 93 vots- elevant així a 7 el nombre de delegats/des del sindicat independentista. Amb el 33% de representativitat i amb posicionaments obertament independentistes i de...SOM el sindicat independentista i de classe