Foto: estoc CSC

A les eleccions sindicals celebrades el passat dimecres, 2 de desembre, a la Universitat de Barcelona i a l’ajuntament del Bruc, la Intersindical-CSC confirmà la seva consolidació com a alternativa sindical.

Victòria electoral a l’ajuntament del Bruc
A les eleccions de l’ajuntament del municipi de la comarca de l’Anoia, la Intersindical-CSC guanyà les eleccions que comptaren amb una participació del 95% de la plantilla.

Consolidació a la Universitat de Barcelona
A les eleccions sindicals de la JPDI-F de la UB, la Intersindical-CSC ha renovat els 3 representants sindicals, consolidant així la seva presència.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaadministracions públiques,delegats/des,eleccions sindicals 2015,Universitat de BarcelonaA les eleccions sindicals celebrades el passat dimecres, 2 de desembre, a la Universitat de Barcelona i a l'ajuntament del Bruc, la Intersindical-CSC confirmà la seva consolidació com a alternativa sindical. Victòria electoral a l'ajuntament del Bruc A les eleccions de l'ajuntament del municipi de la comarca de l'Anoia, la Intersindical-CSC...SOM el sindicat independentista i de classe