La majoria sindical basca, la gallega i la Intersindical-CSC s'uneixen per la reivindicació d'un marc de negociació de les nacions pròpies
La majoria sindical basca, la gallega i la Intersindical-CSC s’uneixen per la reivindicació d’un marc de negociació de les nacions pròpies

PER UN MARC PROPI DE NEGOCIACIÓ PER A EUSKAL HERRIA, GALIZA I CATALUNYA

EL CONVENI QUE VOL L’AEB, SUPOSA RETALLADES I PRECARIETAT. NO HO PERMETEM
PER UNS CONVENIS DE BANCA PER A EUSKAL HERRIA, GALIZA i CATALUNYA

Els sindicats convocants volem deixar clara nostra disconformitat pel caire que està prenent la NO negociació del Conveni de Banca.

Perquè no estem d’acord amb que se’ns ROBIN ELS DRETS QUE TANTS ANYS ENS HAN COSTAT CONQUISTAR (els anys d’antiguitat en les empreses).

Perquè no podem permetre que ens ROBIN les pagues dels beneficis, NI L’ANTIGUITAT, la borsa de vacances i les festes majors de les nostres localitats, així com les prestacions per comissió de servei, ni que s’implantin categories laborals amb salaris MOLT MENORS, NI QUE S’AMPLÏI LA MOBILITAT GEOGRÀFICA, entre d’altres mesures que ens volen imposar.

Tot això és injust i inacceptable I LES TREBALLADORES I TREBALLADORS DE BANCA HEM DE PLANTAR-NOS.

No podem renunciar al fet que ens arrabassin el que ja tenim, ni tampoc acceptar que empitjorin radicalment les condicions laborals del sector perquè els futurs companys i companyes pateixin pitjors condicions laborals que les que tenim ara, cosa que pressionarà a la baixa les nostres actuals condicions, quan no amenaçarà directament els nostres llocs de treball.

No compartim en absolut la postura dels sindicats estatals, CCOO i UGT, que ja han començat a renunciar a les seves pròpies plataformes, renunciant a batallar per defensar els nostres drets laborals, mantenint un model sindical de cúpules i despatxos que tant de mal ha fet a la classe treballadora.

Nosaltres, els sindicats bascos-gallecs-catalans, comprovem com des de la Negociació Estatal no solament es renuncia a drets, sinó que se’ns furta el dret a negociar en el nostre propi marc, tal i com ho venim reivindicant.

Estem convençuts que una negociació més propera oferiria millors resultats i a més respondria a l’exercici del dret de sobirania que creiem necessari posar en pràctica.

PER UN CONVENI COL·LECTIU DE BANCA JUST: SENSE RETALLADES, NI DOBLES ESCALES SALARIALS
PER UN MARC PROPI DE NEGOCIACIÓ PER A EUSKAL HERRIA, GALIZA I CATALUNYA

Desembre 2015

@cscCSC / Federacionsbanca,conveni,laboral,mobilitzacióPER UN MARC PROPI DE NEGOCIACIÓ PER A EUSKAL HERRIA, GALIZA I CATALUNYA EL CONVENI QUE VOL L'AEB, SUPOSA RETALLADES I PRECARIETAT. NO HO PERMETEM PER UNS CONVENIS DE BANCA PER A EUSKAL HERRIA, GALIZA i CATALUNYA Els sindicats convocants volem deixar clara nostra disconformitat pel caire que està prenent la...SOM el sindicat independentista i de classe