Foto: estoc Intersindical-CSC

Diversos comitès d’empresa de centres de recerca catalans han treballat de manera coordinada per posar en comú diverses problemàtiques sectorials en l’àmbit de la Recerca en l’àmbit públic a Catalunya.

Aquestes trobades s’han desenvolupat en el marc d’una agrupació informal de comitès, que s’han denominat “Comissió Intercentres de Recerca”, CIR. Aquest grup ha mantingut diverses trobades amb els grups polítics del Parlament català i també amb la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya.

La composició sindical del conjunt dels comitès d’empresa que formem part del CIR és formada per UGT, CCOO, independents, CGT, CATAC i Intersindical-CSC. El sindicat català comptarà amb 5 membres dins el CIR.

Els contactes del CIR amb la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya han donat com a fruit l’inici de converses per a inicir la negociació d’un Conveni Sectorial en l’àmbit de la recerca, d’aplicació en centres públics.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,administracions públiques,CSC,laboral,negociació col·lectiva,recercaDiversos comitès d'empresa de centres de recerca catalans han treballat de manera coordinada per posar en comú diverses problemàtiques sectorials en l’àmbit de la Recerca en l’àmbit públic a Catalunya. Aquestes trobades s’han desenvolupat en el marc d'una agrupació informal de comitès, que s’han denominat 'Comissió Intercentres de Recerca', CIR....SOM el sindicat independentista i de classe