El dirigent del Sinn Féin Gerry Adams

Així mateix expressa que “el Sinn Féin i jo mateix felicitem els partits independentistes que han guanyat amb una clara majoria les eleccions d’ahir a Catalunya”.

Adams felicita “el poble de Catalunya i el moviment independentista català per a aquesta demostració inspiradora de poder democràtic amb 1,9 milions de ciutadans de suport a partits independentistes” .

El dirigent del Sinn Féin considera que “actualment hi ha un mandat popular clar per a un estat català independent i una demanda sense aturador d’un referèndum sobre la independència”.

Així mateix, el líder republicà i principal impulsor del Porcés de pau a Irlanda del Nord insta al govern espanyol “a entrar immediatament en negociacions formals amb els representants catalans en aquest assumpte”.

” La veu del poble català ha de ser escoltada”, rebla Gerry Adams en el seu comunicat.

Des de la Intersindical-CSC volem agrair al Sinn Féin tota la solidaritat que ens està demostrant en aquesta fase tan important per al procés constituent de la República catalana.

@cscInternacionalCSC,independència,internacional,Sinn Féin,suportEn un comunicat rebut ahir, dilluns 28, per la Intersindical-CSC, el líder republicà irlandès Gerry Adams felicita els catalans per la seva “demostració inspiradora de democràcia”. Així mateix expressa que “el Sinn Féin i jo mateix felicitem els partits independentistes que han guanyat amb una clara majoria les eleccions d'ahir...SOM el sindicat independentista i de classe