Foto: agències

La Intersindical-CSC havia guanyat les dues darreres eleccions sindicals i tenia 2 dels 3 delegats sindicals. Aquest procés electoral ha confirmat la bona tasca desenvolupada pels companys de la Secció sindical i ha permès obtenir la totalitat dels 3 delegats.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,CSC,delegats,eleccions sindicals 2015,laboral,sanitatA les eleccions sindicals celebrades el passat 10 de setmbre a l’empresa de l’àmbit sanitari Health Diagnòstic Plató de Barcelona, la intersindical-CSC guanyà les eleccions, aconseguint la totalitat de la representació de l’empresa, tres delegats de personal en les eleccions sindicals amb una participació del 73% dels treballadors. La Intersindical-CSC...SOM el sindicat independentista i de classe