La Intersindical-CSC ratifica el seu compromís amb l'assoliment d'una República Catalana Independent.
La Intersindical-CSC ratifica el seu compromís amb l’assoliment d’una República Catalana Independent.

[Manifest]
Setembre 2015: omplim els carrers, omplim les urnes!

L’agenda del setembre d’enguany presenta dues dates que poden esdevenir definitòries del futur immediat de Catalunya: la Diada nacional i les eleccions del pròxim dia 27. Som davant dos reptes que requereixen de la participació massiva de les classes populars del país, ens hi juguem el futur.

Respecte els esdeveniments crucials d’aquest setembre, la Intersindical-CSC manifesta que:

Pica damunt la imatge per ampliar

1.- Fem un crida a la mobilització popular per aconseguir que tots els actes previs a la Diada i la Via Lliure que se celebrarà a la Meridiana de Barcelona l’11 de setembre esdevinguin un èxit aclaparador.
Desitgem que el clam radicalment democràtic de la majoria del poble català es faci sentir arreu del món i, des de la diversitat ideològica que conforma la nostra societat, es manifesti amb rotunditat la voluntat d’assolir una República Catalana Independent. I demanem, també, als diversos agents polítics del país que actuïn en conseqüència i amb la fermesa que requereix aquest moment històric.

2.- Ens ratifiquem en la nostra voluntat de continuar treballant per assolir la independència nacional de Catalunya.
Així mateix, convidem als diversos agents sindicals a establir un calendari de mobilitzacions i actuacions comunes en el camí de l’establiment de la República Catalana Independent, de caràcter social i al servei dels interessos de la immensa majoria de la població del país: les treballadores i els treballadors.

3.- Fem una crida a participar massivament en les eleccions del pròxim 27 de setembre i a donar suport electoral a les candidatures que reclamen inequívocament al seu programa l’assoliment de la independència nacional de Catalunya.

4.- Des de la Intersindical-CSC demanem a les forces polítiques que aposten per un futur d’independència nacional per a aquesta part dels Països Catalans, una especial atenció en solucionar urgentment els diversos problemes estructurals que ens han situat en una situació d’emergència social.
Les classes populars catalanes estan patint el càstig d’un sistema econòmic i social depredador i la construcció d’un nou estat és una oportunitat única per a establir un punt de partida al qual la justícia social i el benestar de les persones esdevinguin l’eix central de la República Catalana Independent.

Aquest setembre, omplim els carrers, omplim les urnes!
Independència i justícia social!
Visca la Terra!

Intersindical-CSC
Països Catalans
Setembre de 2015