Esquerres per la Independència aposta pel suport internacional per a celebrar la Diada d'enguany.
Esquerres per la Independència aposta pel suport internacional per a celebrar la Diada d’enguany.

El pròxim 10 de setembre a les 18.30h, la Plaça del Rei de Barcelona serà l’escenari on líders d’esquerres europees expressaran el seu suport al dret a la independència de Catalunya. L’acte, presentat per Quim Arrufat i Toni Comín, comptarà amb les intervencions de:

Pica damunt la imatge per ampliar el cartell

Nikolaj Villumsen, diputat de l’Aliança Roja-Verda al Parlament danès. Va impulsar la moció a favor del dret a decidir de Catalunya el 19 de maig de 2015.

Bodil Valero, eurodiputada de l’Aliança Lliure Europea pel Partit Verd suec. Ha interpel·lat varis cops al ministre d’Afers Estrangers suec sobre el futur de Catalunya.

Paul Maskey, número 2 del Sinn Féin i diputat al Parlament Britànic per Irlanda del Nord.

Natalie McGarry, membre del Scottish Nacional Party i de la Cambra dels Comuns del Regne Unit i cofundadora de Woman for Independence.

Pernando Barrena, portaveu de Sortu (País Basc). Exdirigent d’Herri Batasuna, Euskal Herritarrok i Batasuna.

Els col·lectius que formem part d’Esquerres per la Independència entenem la ruptura amb el Regne d’Espanya com un revulsiu per construir una Europa realment justa, solidària i veritablement democràtica que posi fre a l’austeritat imposada per la dictadura dels mercats financers.

@cscPaïsos Catalans / Llengua11S2015,acte polític,Esquerres per la Independència,independència,Països CatalansRepresentants d’Escòcia, Dinamarca, Irlanda, Suècia i el País Basc protagonitzaran l’acte del 10 de setembre a Barcelona El pròxim 10 de setembre a les 18.30h, la Plaça del Rei de Barcelona serà l’escenari on líders d’esquerres europees expressaran el seu suport al dret a la independència de Catalunya. L’acte, presentat...SOM el sindicat independentista i de classe