El Liceu Renouvier de Prada de Conflent acollirà la taula rodona organitzada per la Intersindical-CSC
La Sectorial d’universitats de la Intersindical-CSC organitza una taula rodona a la Universitat Catalana d’Estiu 2015 per debatre el  model d’universitat de la República Catalana Independent    |    A l’acte es presentaran un seguit de documents elaborats per la sectorial d’Universitats abordant diversos aspectes d’aquesta proposta de futur.
L’acte, que durà el títol “El model universitari de la República catalana independent”,  se celebrarà el pròxim dimarts 18 d’agost a les 17.00 hores al Liceu Renouvier de Prada de Conflent (consulta el mapa des d’aquí).
A la taula rodona que estarà moderada per Elisenda Paluzié -afiliada a la Intersindical-CSC i degana de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB– hi participaran:

Podeu trobar tota la informació sobre com arribar amb transport públic o vehicle privat picant ací

@cscCSC / FederacionsCSC,delegats/des,ensenyament,federacions,independència,Països Catalans,Prada de Conflent,República Catalana Independent,UCE 2015,universitatsLa Sectorial d'universitats de la Intersindical-CSC organitza una taula rodona a la Universitat Catalana d'Estiu 2015 per debatre el  model d'universitat de la República Catalana Independent    |    A l'acte es presentaran un seguit de documents elaborats per la sectorial d'Universitats abordant diversos aspectes d'aquesta proposta de futur. L'acte,...SOM el sindicat independentista i de classe