Victòria de la Intersindical-CSC al Centre de rehabilitació del CSG

La Intersindical-CSC ha obtingut per primer cop representació al Consorci Sanitari del Garraf, en concret en el Centre de Rehabilitació, aquesta representació reforça la nostra presencia sindical a la territorial del Garraf- Penedès, on ja comptem amb representació a l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès i al Consorci Sociosanitari de Vilafranca, pel que fa a l’àmbit sanitari.

Malgrat els entrebancs posats per part d’una altra organització sindical, els treballadors i les treballadores han ofert la seva confiança a les companyes de la Intersindical-CSC.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaconsorci sanitari garraf,CSC,delegades,eleccions sindicals 2015,representants,sanitat,victòria electoralA les eleccions celebrades el divendres 31 de juliol la Intersindical-CSC ha obtingut 3 noves delegades a l’àmbit de sanitat La Intersindical-CSC ha obtingut per primer cop representació al Consorci Sanitari del Garraf, en concret en el Centre de Rehabilitació, aquesta representació reforça la nostra presencia sindical a la territorial...SOM el sindicat independentista i de classe