Manifestació de denúncia dels crims d'estat a Colòmbia   |   Foto: agències
Manifestació de denúncia dels crims d’estat a Colòmbia | Foto: agències

En aquest video que ara us presentem, diverses organitzacions catalanes –entre elles la Intersindical-CSC- refermen el seu compromís amb el procés de pau i expressen la seva oposició frontal a les accions repressives i la guerra bruta desenvolupada per l’estat colombià.

@cscCSC / FederacionsColòmbia,CSC,drets humans,Internacionalisme,solidaritatAmb motiu d’una nova detenció d’activistes socials i de drets humans colombians, la Intersindical-CSC va fer arribar un comunicat de suport a les organitzacions afectades del país andí. En aquest video que ara us presentem, diverses organitzacions catalanes –entre elles la Intersindical-CSC- refermen el seu compromís amb el procés de...SOM el sindicat independentista i de classe