Imatge del Bloc la Bordeta (Barcelona)   |   Foto: agències
Imatge del Bloc la Bordeta (Barcelona) | Foto: agències

Benvolgudes entitats,

SUSPÈS el desallotjament del Bloc La Bordeta

Quan ja teníem data pel desallotjament d’almenys tres veïnes del Bloc, la ciutadania autoorganitzada, amb la seva pressió constant, ha tornat ha aconseguir el que semblava impossible, aturar el desallotjament sense data. Estàvem segures que amb el recolzament de totes ho aconseguiríem i així ha sigut, el Bloc La Bordeta per ara seguirà sent de les persones i del barri.

Aquesta ha sigut la primera gran batalla, ara toca negociar amb la família Riera-Marsà i amb la SAREB, perquè el Bloc La Bordeta ha de seguir complint la seva funció social, volem que sigui cedit per lloguer social i per aconseguir-ho també us necessitem a totes.

Ja n’hi ha prou d’acumular i especular amb els habitatges buits mentre centenars de famílies es queden al carrer, la SAREB és nostre, l’hem pagat entre totes i per això el Bloc La Bordeta és i seguirà sent nostre.

La Bordeta no es toca!

Us recordem que això solament ho guanyarem juntes, per això és important seguir difonent i firmant el manifest d’adhesió.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzacióacció social,CSC,mobilització,PAHBenvolgudes entitats, Primer us volíem agrair que amb el vostre suport ha sigut possible aturar el desallotjament cautelar del Bloc La Bordeta. Des de la PAH de Barcelona us donem infinitament les gràcies i us adjuntem el comunicat publicat el divendres 17 de juliol: SUSPÈS el desallotjament del Bloc La Bordeta Quan...SOM el sindicat independentista i de classe