La Intersindical-CSC obté 3 nous delegats sindicals a l'Ajuntament de Cubelles.
La Intersindical-CSC obté 3 nous delegats sindicals a l’Ajuntament de Cubelles.

A les eleccions sindicals celebrades a l’ajuntament de Cubelles el passat 30 de juny, la Intersindical-CSC ha esdevingut la força més votada i ha obtingut 3 nous delegats/des.

Reproduïm el comunicat emès per la Intersindical-CSC/Cubelles:

La Intersindical-CSC de Cubelles ha estat la candidatura més votada a les eleccions sindicals 2015, que s’han celebrat avui a l’Ajuntament de Cubelles.

Amb una participació propera al 90% en les meses de laborals tècnics i administratius, laborals no qualificats i funcionariat, la CSC ha obtingut la majoria dels vots, malgrat no presentar candidatura a la mesa de personal laboral no qualificat (46 de 137 vots).

Per meses, la Intersindical-CSC ha obtingut el suport majoritari en totes les meses en les quals ha presentat candidatura:

Funcionaris/es:
CSC: 30 vots – 2 representants
SFP: 26 vots – 2 representants
UGT: 19 vots – 1 representant

Laborals tècnics i administratius:
CSC: 16 vots – 1 representant
UGT: 2 vots

Laborals no qualificats:
CGT: 24 vots – 2 representants
UGT: 14 vots – 1 representant
CCOO: 6 vots – 1 representant

En nom de la Intersindical-CSC de Cubelles volem felicitar a tot el personal per la gran mobilització demostrada, així com per l’ambient tan sa i positiu que hem respirat en aquesta jornada. Així mateix, volem felicitar a tots/es els/les representants sindicals que han assolit representació.

Des de la CSC esperem estar a l’alçada de les vostres reivindicacions i treballarem amb força i seriositat, amb la missió de donar un millor servei a la ciutadania de Cubelles, juntament amb el Consistori, amb qui estem segurs que arribarem a acords per fer d’aquesta fita una realitat i que tot el personal millori les seves condicions.

Intersindical-CSC
Ajuntament de Cubelles

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaacció sindical,administracions públiques,CSC,Cubelles,delegats/des,eleccions sindicals 2015,laboralA les eleccions sindicals celebrades a l'ajuntament de Cubelles el passat 30 de juny, la Intersindical-CSC ha esdevingut la força més votada i ha obtingut 3 nous delegats/des. Reproduïm el comunicat emès per la Intersindical-CSC/Cubelles: La Intersindical-CSC de Cubelles ha estat la candidatura més votada a les eleccions sindicals 2015, que...SOM el sindicat independentista i de classe