La Taula Per Colòmbia i la Fede.cat organitzen l'acte
La Taula Per Colòmbia i la Fede.cat organitzen l’acte

Us convidem a les jornades “Quina marca Barcelona? Inversions  catalanes a l’exterior: El cas de Buenaventura, Colòmbia”, que tindran  lloc el 26 i 27 de juny  al Centre Cívic Pati Llimona i que organitzem  conjuntament entre la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a  Colòmbia i Lafede.cat

A l’acte hi participaran, entre d’altres, Juan Hernández Zubizarreta,  professor de la Universitat  del País Basc, Brid Brennan,  investigadora del Transnational Institute dels Països Baixos, així com  una delegació colombiana, encapçalada per Héctor Epalza, bisbe de  Buenaventura, Alexander López, senador colombià, Leyla Andrea,  representant del Proceso de Comunidades Negras i Rocío del Pilar  Segura, líder comunitària de Buenaventura.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzacióeconomia,mobilització,solidaritat,Taula per ColòmbiaUs convidem a les jornades 'Quina marca Barcelona? Inversions  catalanes a l'exterior: El cas de Buenaventura, Colòmbia', que tindran  lloc el 26 i 27 de juny  al Centre Cívic Pati Llimona i que organitzem  conjuntament entre la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a  Colòmbia i...SOM el sindicat independentista i de classe